۱۳۹۰ آذر ۱۸, جمعه

پاسخی به شبهات مطرح شده درمورد کاکه احمد مفتی زاده ازطرف شبکه ی جهانی نور....

پاسخی به شبهات مطرح شده درمورد کاکه احمد مفتی زاده ازطرف شبکه ی جهانی نور....





پاسخ به شبهاتی درباره علامه احمد مفتی زاده پخش شده توسط شبکه نوراین کلیپ ها در تاریخ 22 نوامبر 2011 توسط مجاهد کرد منتشر گردیدباشد که شبکه اسلامی نور در کلیپ های پخش شده خود تجدید نظر نماید.

پاسخی به شبهات مطرح شده درمورد کاکه احمد مفتی زاده- کاری از مجاهد کُرد- قسمت اول.


پاسخی به شبهات مطرح شده درمورد کاکه احمد مفتی زاده- کاری از مجاهد کُرد- قسمت دوم.


پاسخی به شبهات مطرح شده درمورد کاکه احمد مفتی زاده- کاری از مجاهد کُرد- قسمت سوم.


پاسخی به شبهات مطرح شده درمورد کاکه احمد مفتی زاده- کاری از مجاهد کُرد- قسمت چهارم.

http://www.youtube.com/watch?v=Bcvspvn3rUM


امید است کارمندان ومسؤلان شبکه ی جهانی نورهرچه زودترنسبت به پخش این کلیپ اقدام فرمایند.

۳ نظر:

  1. ناشناس۹/۱۹/۱۳۹۰

    از کی تا الان تحقیر یک عالم شده پاسخ به شبهه. نسبت دروغگویی و اشتهار یک مطلب در بین عموم مردم از کی تا الان روش درستی شده که ما نمیدونستیم.
    غلو در شخصیت کاک احمد فقید رح در مکتب قرانی ها مشهود است.
    شما چرا آن قسمت را در کلیب ها ذکر نکرده اید که بیننده به ملازاده زنگ میزنه و کاک احمد رو از امام شافعی ها بزرگتر میکنه؟
    چرا در کلیب وقتی فرق بین شاگرد و استاد رو ذکر میکنید ( مثلا ) میاید و سخنرانی از کاک احمد پخش میکنید که میگوید . ما بین سنی و شیعه وحدت آوردیم و این شماید که دست و پایتان بشکند.... سوال: ایا با شیعه ای که میگوید لعنت بر عمر و ابوبکر و عایشه رض را زانی بداند شما وحدت ایجاد میکنید؟!
    اگر ایجاد وحدت شیعه و سنی از طرف کاک احمد رح درست بوده چطور از کاک حسن ایراد میگیرید؟!
    اگر شما مغرض نبودید هرگز اون قسمت از سخنرانی کاک حسن رو قطع و برید نمیکردید که میکوید ما مشکلی و درگیری خاص ( دقت کنید به الفاظ ) با شیعه پیش از این در این کشور نداشته ایم و در کنار هم با ارامش زندگی میکردیم. یعنی این شما بودید( ای مسئولین حکومت ) که دارید همه چیز را به هم میزنید و آتش در کاه دان می افکنید.
    انتقادهای صریح و تند کاک حسن امینی از دولت و سخنرانی های ایشان در دارالعلوم مکی مشهور است چرا آنها را پخش نکرده اید؟!!!!!!
    آن زمانی که همه علمای کردستان سکوت کردند در برابر طرح ساماندهی مدارس دینی و کاک حسن مردانه وار ایستاد و علیه دولت انتقاد کرد و گفت زیر بار نمیرویم چرا آن قسمت از سخنانش را پخش نکرده اید؟!
    آن زمان از زندگی خود که در زندان به سر بردند بخاطر حقگویی و زیر بار مطالب دولت نرفت چرا از آنها یاد نمیکنید؟!!!
    و هزاران چرای بیجواب دیگر.
    چرا با الفاظی چون ( 12 سال است از مکتب قران و منزل شیخ طرد شده است ) سعی در متشنج کردن اوضاع دارید؟ مگر غیر از این است که مکتب قرآن بعد از اینکه راه حق را به فراموشی سپرده و با عالم اسلامی در مسایلی چون رد سنت و کفر و اسلام ، تدس بیحد به شخصیت کاک ، خیلی از موارد دیگر به تقابل روی آورد مطرود کاک حسن شد؟!
    کاک حسن یک عالم روشن و با درایت است و معتقد است هر شخصی خطا و صواب دارد و هر نظریه ای به صرف اینکه مال استاد من است را نمیپذیرد . چون ایشان در حیات خود همراه و همگام با ایشان بودند و بعد از وفات ایشان همواره به نیکی از ایشان یاد میکند و ایشان را ابر مرد معرفی میکند اما هرگز نمیگوید ( نص کاک احمد ) هرگز نمیگوید هر چه ایشان گفته اند درست است و مانند مکتب قرانی های مقلد محض نیست که در برابر سخن کاک احمد سخن تمام علمای جهان را مردود بدانند.
    غلو در شخصیت یعنی این. تقدس گرایی یعنی این. که هر انسان فهمیده ای از آن بیزار است و با آن مبارزه میکند چه به رسد به عالم محترمی چون کاک حسن امینی.
    در آخر من واقعا تعجب میکنم از آن دسته از دوستانی که بر این مطالب توهین آمیز بدون سند لایک میزنند.
    من کاری به کاک حسن و کاک احمد و دیگران ندارم هیچ کدامشان مرجع تقلید خود نمیدانم و از هیچ کس جز قرآن و سنت صحیح و اجماع پیروی نمیکنم. اما هیچ وقت توهین و تحقیر نسبت به کاک احمد مفتی زاده و شاگردش کاک حسن را هم نمیپذیرم.

    پاسخحذف
  2. ناشناس۱۰/۱۲/۱۳۹۰

    بله، بله ، ماشاالله به این نطق بسیار زیبا و منطقی....واقعاً که حرفهایتان از روی خیرخواهی و با استناد به واقعیات بود!!!متشکرم از این همه روشنگری!!!واقعاً جای انسان محقق و وارسته ای همچون شما در میان علما و فیلسوفان خالی است ، الحق که مردم از وجود عالمی همچون شما بی بهره مانده اند...!!!چراغی را که ایزد برفروزد/هرآنکس پف کند ریشش بسوزد!!!شکر خدا در جامعه امروز دست همه رو شده برای مردم!البنه از قدیم گفته اند : یک دانگ رو از شش دانگ عقل بهتر و کارسازتر است!بنازم به این همه رو!!!

    پاسخحذف
  3. ناشناس۱۰/۱۲/۱۳۹۰

    بله، بله ، ماشاالله به این نطق بسیار زیبا و منطقی....واقعاً که حرفهایتان از روی خیرخواهی و با استناد به واقعیات بود!!!متشکرم از این همه روشنگری!!!واقعاً جای انسان محقق و وارسته ای همچون شما در میان علما و فیلسوفان خالی است ، الحق که مردم از وجود عالمی همچون شما بی بهره مانده اند...!!!چراغی را که ایزد برفروزد/هرآنکس پف کند ریشش بسوزد!!!شکر خدا در جامعه امروز دست همه رو شده برای مردم!البنه از قدیم گفته اند : یک دانگ رو از شش دانگ عقل بهتر و کارسازتر است!بنازم به این همه رو!!!البته بد نیست سری به لینک زیر نیز بزنید :http://khalorebwar.blogsky.com/1390/09/01/post-6/

    پاسخحذف

و الهکم اله واحد، لا اله الا هو الرحمان الرحیم