۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

صبح نزديك است !

سلام و ستايش بى نظير شايسته ى پروردگار بی همتا شاهنشاه جهانیان.

سلام دوستان 

به یاری الله تعالی و هدایت خاص ذات حق تعالی گفتگوهای قرآنی مان ادامه خواهد داشت هرچند ارتباطمان با اهل ایمان و قرآن در ایران ستم دیده بریده یا پرتلاطم است .

سخنان ناگفته ی بسیاری ست که باید در این سفره ی ایمانی به یاد آوریم.

عزیزان

دستگاه های مذهبی حاکم ما را به یاد جامعه ی ظالم و مشرک فرعونیان و اقوام گذشته می برد كه در برابر كلام الله تعالى قد علم مى كردند و رسولان را مى راندند.

همان دستگاه هایی که دربرابر فرستادگان خداوند،  خود را بهترین و برهدایت می دانستند و فرستادگان خداوند را خارج شدگان از دین راستین معرفی می کردند!

در مدارس مذهبی سعی بر این می شود حقایق به گونه ای پوشیده شود که دانش آموزان تصور کنند دشمنان پیامبران افرادی بودند که فاقد آیین و عقیده بوده یا خدا را نمی شناختند و دوست نداشتند کسی از خدا سخن بگوید!

درحالیکه قرآن برایمان شرح و بیانی واضح دارد که افرادی مانند فرعون خود را بسیار معتقد و پایبند به مذهب می شناختند و موسی و اتباعش را خارج شدگان مذهب و مرتدانی که مجازاتشان واجب است!

سیستم های مذهبی باستانی همه متشابه می باشند و فقط نامها تغییر یافته است.

گروهی وابسته به نام لات و عزی و منات و یعوق و یغوث و نسر مذهب گرایانی بودند که رفتند ولی اکنون گروه هایی وابسته به نام علی و فاطمه و مراجع مذهبى و مزارهای باشکوه و پر زرو برق جایگزین شده اند!

مذهب گرایان کنونی تصور اینکه جانشین اقوام سابق شده اند را ندارند درحالیکه تمامی صفات و معتقدات آنان را نسخه برداری و عملی ساخته اند!

با وجود این دوستانم صبحی در حال طلوع است که بعد از آن صبح اثری از ظلم و شرک نخواهد بود و خداوند متعال وعده ی یاری بندگانش را به همه نشان خواهد فرمود.

با عرض پوزش از اینهمه تأخير دوستان را به وبلاگ برادر گرامی منصور دعوت می کنم تا از مطالبشان کمال استفاده برده شود و اگر انتقادی به ایشان داشته باشید او آماده ی جوابگویی ست تا این جمع مبارک هرگز از هم جدا نشوند.

http://zxcv1125.blogfa.com/

ربنا هب لنا من لدنك رحمة و هيئ لنا من أمرنا رشدا

۴ نظر:

  1. سلام دوستان

    ان شاءالله تعالى ارتباطمان قطع نخواهد شد و فقط براى يادآورى دوستان و كسانى كه شناخت كامل با زبان عربى دارند ، اين سايت بسيار مفيد و با ارزش را معرفى مى كنم:

    http://www.thekr.net/

    پاسخحذف
  2. سلام خواهر گرانمایه

    ممنون از پست جدیدتان

    خداوندمان از جانب خویش رحمتی به ما ارزانی دارد و رهیافتی برای ما از کارمان آماده کند (برگرفته از کهف 10)

    پاسخحذف
  3. با سلام خدمت دوستان خوبم در این وبلاگ
    خیلی خوشحال شدم که دوباره این وبلاگ آپدیت شد

    پاسخحذف
  4. سلام علیکم

    من یک موضوعی آپ کرده ام که فکر میکنم خیلی برای همه مان مهم است، تشریف بیارید؛ خوشحال میشم.

    فی امان الله.

    پاسخحذف

و الهکم اله واحد، لا اله الا هو الرحمان الرحیم